Tuesday, April 26, 2011

නොමියෙන ආදරය...

.
       සයිබර් අවකාශයේ ඉබාගාතේ ඇවිදින අතරෙ මම ගොඩක් ආස සිංදුවක් අහම්බෙන් වගේ හම්බුනා.සනත් නන්දසිරි මහතා කියන සින්දු වලින් දුක්බරම සින්දුව මේක වෙන්න ඇති.මම මේක මුලින් අහපු වෙලාවෙ ඇස් වලට කඳුලු ආවා.මම අහල තියෙන විදියට මේක ඇත්ත සිදුවීමක් ඇසුරෙන් ලියවුනු එකක්ලු.තමන්ගෙ පෙම්වතිය සියදිවි නසා ගත්ත වේදනාවට මේ සින්දුව ලියපු කෙනා ලිව්ව එකම සින්දුවත් මේක විතරලු.දැන් තියෙන අත පය වලට විතරක් දැනෙන සින්දු වෙනුවට මේ වගේ හදවතට දැනෙන සින්දුත් කියවෙන්න ඕනෙ කියලයි මට නම් හිතෙන්නෙ.

එදා මෙදා තුර කඳුලට විවර වු දෑස් පියන් පත් කවුලු වසා
ලයේ ගලා ගිය සෙනෙහයෙ සුව සිනා පිරූ රත් දෙතොල පියා
මිලාන වී ගිය රෝස කුසුම් පෙති කම්මුල් සුදුමැලි පාට පොවා
දෑත ලයේ බැඳ අවසන් ගමන්ට සොඳුරිය මට නොකියාම ගියා …

දෑස් කවුලු පත් පලා කඳුලු කැට වෑහෙද්දි මගෙ දෑස් අගින්
කාත් කවුරුවත් වෙතත් හිතයි මට පාත් වෙන්න ඔය මුවට උඩින්
ඈත්ව යන්නට සමුගෙන කවුරුත්  ඔබෙ මුව දොවතත් සුව්ඳ පැනින්
මාත් මගෙ හිතටත් ඔබ සුවඳයි ඈත් නොවේමයි ඒ සුවඳින්

එදා මෙදා තුර කඳුලට විවර වු දෑස් පියන් පත් කවුලු වසා....

ඊයේ ඉපදි අද මිය යන්නට  පෙරුම් පුරා ගෙන උපන් ලයේ
හීයේ වේගෙන් අහස උසට බැඳි ආදර ලෝකය හෙටත් තියේ
ඒත් ඉතින් දැන් සොඳුරියෙ ඔබ නැත ඇයි මේ ලොව මා තනිව ගියේ
ආයේ දවසක එක හිත් ඇත්තන් වී අපි ඉපදෙමු එකට ප්‍රියේ
   
එදා මෙදා තුර කඳුලට විවර වු දෑස් පියන් පත් කවුලු වසා....